Senaste nyheterna!


Kommentarer
Postat av: mormor chachi

Och du gjorde det igen! Genial min älskade amaia! Jag tycker att du är sååååå duktig och roligt!... och din "Liten mamma" med! Jag väntar på flera nyheter! Puss till dig!

2009-07-07 @ 22:19:04
Postat av: Ana

Hahaha de blir bara roligare o roligare! MEEER NYHETER!!!

2009-07-19 @ 17:43:26
Postat av: fn

Hej fn! skulle att du ringde mig på 08 6685064. nya filmer snälla! :D .Alla i skolan saknar dig. vi har en jätte konstig majister. Han heter: Rikard ramqvist.Sök på internät på det.saknar dig asa mycke.Kan du inte komma till skolan någon dag.:).Har fåt nya fiskar.Kalle dog.:( Men,men sånt är livet. har fått två malar till... Men Hulken lever fortfarande.Vet du? att jag går på scuoter. Det gör Balder med.:)KUL.Emma saknar dig, Ebba,Vilma mm.Hoppas att du kan komma hem till mig snälla?! :):(:D:E:X Hejdå (med mycke kramar)/Julia

2011-04-10 @ 19:28:04
Postat av: Anita Olsson

På något sätt kom jag över din blogg när jag knapprade in hamster på google. Men jag blev överraskad att se dina upptåg som påminner väldigt mycket om mig när jag var liten jag är 24 år. Fortsätt blogga du har mycket talang och humor!

2012-03-06 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0